Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



mandag 24. september 2012

Supermann-body

Fikk et spørsmål for et par uker siden, om jeg kunne strikke en Supermann-body til en nyfødt...og det var jo en utfordring jeg måtte ta.



Mønsteret til bodyen tok jeg fra en
Mariusoppskrift for å få rett maskeantall
og størrelse.

Diagrammet til Supermannmotivet fant jeg
inne på Ravelry... og vips så var bodyen klar.


Bodyen er strikket i Lanett


Romeo er fortsatt betenkt over
at matmor har så mye restegarn liggende og slenge


2 kommentarer:

  1. Flott body!

    Ja, klart at Romeo er betenkt! Så mye flott garn er jo innbydende til både å leke med og å kose med.

    SvarSlett
  2. tusen takk for hyggelig kommentar Liv, ja Romeo hadde nok likt og boltre seg i den haugen der... hehe

    SvarSlett