Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



mandag 3. desember 2012

Julemarked og litt til

Hei dere.
Helga har gått med til julemarked i Sandvika (Bærum). Salget har gått litt trått, men satser på at folket har brukt helga til å skaffe oversikt og finne ut hva de vil ha. Så kommer de tilbake til helga og handler da. Da er jeg der på fredag 11-17, lørdag 11-18 og søndag 12-17.









Har rukket og strikke et par musikkstrømper også- Mønsteret er utvidet litt i bredde og lengde på skaftet for å passe til en mann.
Strømpene skal brukes under nissespilling nå i adventstida har jeg fått vite.


Idag er det fridag fra jobb, og jeg benytter dagen til litt baking, en gulrotkake som skal til venninna mi som har bursdag i morgen, og et par sorter julekaker. Håper også å få tid til litt gardinsying i løpet av dagen.

2 kommentarer:

  1. Så koselig "markedsplassen" din var! Masse flott der. Du skal se menge kommer tilbake når de har bestemt seg :)
    De musikkstrømpene var fine - har du oppskrift på de tro?...
    Hygg deg med kakebakst og gardinsying, jeg holder meg nå til nesedråper og hostesaft...
    Klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett
  2. Hei
    Ser veldig flott ut salgsboda di....og så mange produkt du har.
    Musikkstrømpene du har strikka var virkelig flotte!!!..ikkje slik alle har.
    Koselig å sysle med litt kakebakst no i desse dagar.
    Ha det fint.

    SvarSlett