Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



lørdag 5. januar 2013

Så er vi noen dager inn i det nye året

Godt nytt år til alle dere som titter innom bloggen min
 
10 kilo garn ble bestilt på nettet i romjula, og er allerede kommet i hus, så her er det bare og la pinnene jobbe for fullt også i det nye året.

Strikkepinnene er i farta nå også. 2 barnegensere er i produksjon og skal være ferdig snarest mulig. Bilder av de kommer senere. Det ene er en Ole Brummgenser og det andre er en jentegenser med oransje som hovedfarge ( skal matche de oransje sokkene som er vist lenger ned her)

Viser nå frem julegavene jeg fikk laget rett før jul.

2 par sokker til min stesønn


1 par Dropssokker til min niese


1 par Mariusgrytelapper til et vennepar



Hadde også bestilling på 2 par barnestrømper rett før jul




Ha en flott uke alle sammen

1 kommentar:

  1. Hyggelig at du vil være med på give awayen min! Så mye flott du har strikka!

    SvarSlett