Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



lørdag 15. februar 2014

OL Sotsji 2014

Ble en liten avstikker fra strikketøyene da jeg forrige dagen fikk forespørsel om å hekle to OL luer.
Poenget må jo være og få brukt de littegrann mens det ennå er OL.



Butikkene er midlertidig utsolgt for Dale babyull som er beregnet til luene, men jeg valgte og bruke DALE Falk i stedet og hekle med enkel tråd.

Det har vært et skikkelig drittvær her i Indre Østfold idag. Snødde store våte snøflak når vi var ute på formiddagen og handlet. Etterhvert gikk det over til regn, og kraftig vind. Med andre ord, en helt grei dag for sofakroken og håndarbeidet.

Her er de ferdige resultatene. En vanlig herrelue og en baggy variant til dame.



2 kommentarer:

  1. Denne OL-lue-stria har jeg ikke kommet meg inn i jeg... Men skal jeg gjøre den, så skal jeg pjone den. Trur eg... hehe....

    Ha ei super uke videre - klem til deg!

    SvarSlett
  2. hei, takk for hyggelig kommentar. Pjonet lue tror jeg kan bli fint. Har tenkt og prøve en i den teknikken jeg også, men da med andre farger, så jeg kan bruke den selv

    SvarSlett