Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



onsdag 11. mars 2015

Det er vår i lufta

Sola skinner, det er knallblå himmel og jeg kommer rent i vårstemning.   Måtte dette deilige været vare i lang tid fremover. Vi har ikke en snøflekk igjen i hagen og det kjennes helt ok.

Snart er det påske og i går kveld strikket jeg en Kvikk Lunsj-lue til stesønnen min ..... det gir tanker om solveggen, kakao, appelsin og Kvikk Lunsj ----- m.a.o  påskestemning.



Det skal bli deilig med en lang og god påskeferie, fikk godkjennelse av sjefen sist uke på at jeg kunne ta fri de 3 dagene i påskeuka.   Så da blir det masse kos og strikking, for å lade batteriene til våren og forsommeren.

Ha en fin uke alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar