Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



fredag 27. juli 2012

Sokker med rysjekant og Mariusstrømper






4 par strømper med rysjekant og et par Mariusstrømper er ferdig. Men mer sokkestrikking venter meg utover ettersommeren og høsten.

Romeo har fått lengre bånd og i går var han ute på plena og koste seg. I kveldinga kom det et pinnsvin på besøk i hagen også, Romeo måtte bort og titte, men har var heldigvis avventende og forsiktig slik at pinnsvinet ikke ble mer skremt enn nødvendig

1 kommentar:

  1. Hei Jorunn! De sokkene er bare superflotte. Jeg laget noen slike som endte opp i julegave sist jul ;) Morsomme å strikke var dem også!
    Søte pinnsvinet i hagen din da, og søte Romeo, sikkert greit han var litt avventende i det hele tatt (med tanke på alle piggene ;))
    Klem fra Ann Elisabeth med ønske om en koselig søndag til deg!

    SvarSlett