Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



torsdag 4. august 2016

Hei til dere alle

Jeg har kommet til den beslutning at jeg avslutter denne bloggen.

Det blir dessverre altfor lite tid til å følge den opp slik jeg ønsker.

For de som fortsatt ønsker følge meg videre, så er jeg å finne på Facebook med en side som heter
Strikkepus Jorunn Høyden.   Jeg finnes også på Instagram under navnet Strikkejorunn.

Tusen takk til dere alle som har fulgt meg på denne bloggen gjennom årene. Ønsker dere alle en forsatt fin sensommer


Mvh Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar