Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



søndag 2. september 2012

Første sokkepar i sokkealongen er ferdig







 Da er første september 2012 passert og alongen er startet. Første sokkeparet mitt ser dere her. Der er rysjesokker fra Dropsmønster




Har også laget et kort til en kollega som nettopp har fyllt 60 år. 




 I går kveld var mannen min og jeg på Momarkedet og hørte på Henning Kvitnes






Henning hadde også med seg datteren sin Sanne, som fremførte "Sommernatt i Bohuslän" sammen med han.

1 kommentar:

  1. Det er så kjekt å se hva du og Romeo holder på med. ;)

    Ta en titt innom bloggen min! Jeg ønsker å gi videre en Award til deg!

    Hilsen Liv

    SvarSlett