Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



fredag 21. desember 2012

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR




Så er nok ett år snart over. Strikkepinnene har jobbet jevnt også dette året, men jeg kom i mål med alt som skulle være ferdig til jul.  Så nå skal jeg gå inn i juletida og kose meg, og gjøre det jeg har lyst til noen dager.






Nå er de fleste juleforberedelse unnagjort. Kakene er bakt og i ettermiddag har jeg pyntet juletreet. Alle gaver er innkjøpt og skal i løpet av helga fordeles ut til venner og familie.



Romeo har også deltatt i forberedelsene, han er spesielt glad i julepapir og bånd, og var temmelig aktiv under innpakkinga. Da skulle han hjelpe til hele tida.


Ønsker alle lesere av bloggen min en riktig god jul og et godt nytt år.








Juleklem fra Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar