Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



søndag 9. februar 2014

Norgesgenseren

I disse OLtider skal man helst være litt Norgespatrioet enten man er sportsinteressert eller ikke.
Så da blir mitt bidrag Norgesgenseren




Denne genseren er strikket i Sandnes Alpakka, så den er myk og god. I mønsteret er det Dale Falk som er benyttet.

Mens de norske OLdeltakerne konsenterer seg om de ulike sportsgrenene og håpet om en OLmedalje eller flere, hiver jeg med rundt med neste prosjekt som er en helmønstret herrevest i Daletta.

3 kommentarer:

  1. Så flott en genser, og den ser også ut til å være veldig myk ut - og hetta gjør jo prikken over i-en :)
    Ønsker deg en flott uke, Jorunn!!
    Klem

    SvarSlett
  2. takk for hyggelig kommentar Ann Elisabeth. Ja den ble veldig myk i Sandnes Alpakka. Fin uke til dere også.

    SvarSlett
  3. tusen takk Jorunn. den ble kjempefin. Er såååå fornøyd. Genseren er myk og god, men klør litt, så jeg får ta en tynn genser under.

    SvarSlett