Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



lørdag 22. august 2015

Sensommerblues

Hei på dere

Ukene flyr fra meg, ser at det er lenge siden jeg har vært her inne.

Nå har vi akkurat brukt opp siste ferieuka vår, og for en gangs skyld var timinga god. 
Det har vært varmt og knall vær HELE uka. 
Fridagene har blitt brukt til å slappe av hjemme og få besøk noen venner og familie 
som vi ikke ser så ofte.

Sist helg var det Kraftfestival i Askim med mange flotte artister og konserter. 
Vi fikk med oss konserten medHenning Kvitnes og Freddy Holm på lørdag kveld. 
Intimkonsert 
bakgården til Øwre cafe.



Jeg har også strikket ferdig en stor duk i kunststrikk og fått levert den til ho som hadde bestilt den.
                          Den er ca 130 cm i diameter når den er ferdig strukket og stivet


Det kommer stadig noen bestillinger på kort. Og her er resultatet  - kort til et sølvbrudepar



Nå har jeg nok en gang en Mariusgenser på pinnene, og ikke spør hvilket nummer den er i rekka. 
Jeg har forlengst kommet ut av tellinga :-).

Ha en fin uke alle sammen, jeg dropper innom her igjen forhåpentlig vis om ikke altfor lenge.

Jorunn

4 kommentarer:

  1. Du har fått masse med Henning Kvitnes i det siste :)
    Og så herlig at siste ferieuka slo til med praktfullt vær !!
    God uke videre - nå er det snart så vi sees igjen :)

    Klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett
  2. ja gleder meg til vi treffes igjen vennen. Vært heldig med både ferie og konserter i år :-)

    SvarSlett
  3. Jeg tok turen innom bloggen din, og tusen takk for titten :) Dette var en fin blogg som jeg kommer til å besøke igjen.

    Ønsker deg en fin kveld :)

    Mvh Gry

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for koselig kommentar Grynet. Jeg har dessverre vært litt fraværende her inne en stund. men håper at det tar seg opp igjen snart.

      Slett