Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



søndag 20. mars 2016

G O D     P Å S K E


Håper i alle fall det blir det ....  for jeg sliter fortsatt med influensaen. Den vil liksom ikke slippe taket.

Så det blir mest innesitting og dermed også strikking.

Jeg har strikket dette kjærevott-paret til et par borte ved Bergen. Så da håper jeg det blir en fin påske med mange spaserturer hånd-i-hånd <3 .="" p="">



Vottene er strikket i marineblå og hvit Perfect fra Sandnesgarn.

Svigerfar skal også få ny vest til påske. Så denne har jeg gjort ferdig nå i kveld.  Han er veldig glad i rødt, så da måtte det bli rød vest med 2 gråfarger i mønsteret.   Strikket i Falk fra Dalegarn.



Ønsker dere alle en riktig god påske 
og håper det blir mye flott vær så fridagene kan nytes i fulle monn.




2 kommentarer:

  1. Tusen, tusen takk for de vidunderlige vottene Herlighet så fine de er!!! Jeg ble så utrolig glad! For et arbeid!! Kjæresten min trodde de var maskinlaget, siden de var så fine, men jeg fortalte at du hadde håndstrikket dem til oss. Ønsker deg og dine en veldig fin påske

    Stor klem fra Hanne-Line

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar. Nydelige arbeider du har gjort så han ble nok glad! Jeg er også influensasjuk, men heldigvis så bedrer det seg dag for dag! Ha en flott helg og god bedring!

    SvarSlett