Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



fredag 23. desember 2011

Damejakke med fletter

Så er siste bestilling i 2011 ferdig og klar for levering i morgen.






Jakka er strikket i Sisu, og jeg hadde fått "frie tøyler" når det gjaldt mønster på den ensfargede jakka. Så jeg valgte og lage "myke fletter".


Knapper ville kunden velge ut og sy på selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar