Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



torsdag 8. desember 2011

Kosedress str 4 år

Denne kosedressen er strikket til barnebarnet til en venninne av meg.
Garnet jeg har brukt er bomull sport.



Slik ble hetta seende ut.

Bamseknapper til dressen.

3 kommentarer:

  1. D er min lille Gabriel som Jorunn har strikka denne herlige dressen til!! Nydelig arbeid og flotte detaljer! Jeg ble kjempefornøyd med resultatet,og anbefaler Jorunn på d varmeste!! Denne jenta kan strikke!!:):):)

    SvarSlett
  2. Kunne jeg fått oppskrifta på denne dressen???

    SvarSlett
  3. Jorunn/Strikkepus11. januar 2012 kl. 16:55

    Hei Elin. Jeg har ikke noe spesielt mønster til denne dressen. Brukte bare en bukse- og en genseroppskrift som passet noenlunde til garnet jeg benyttet her, og tilpasset dressen litt ut fra det,slik at skulle bli riktig lengde og størrelse til gutten. Så dessverre, jeg har ikke noen oppskrift og dele.

    SvarSlett