Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



søndag 13. april 2014

GOD PÅSKE

Ønsker alle mine følgere og andre som måtte titte innom bloggen en riktig god påske.

Kos dere masse og nyt dagene. 
Det er spådd ganske bra vær her i Indre Østfold. Så jeg håper det blir anledning til og være mye ute.





Ellers blir nok litt strikking i løpet av fridagene, jeg har bestillig på en Telemarksgenser som er på pinnene nå.





Jorunn

2 kommentarer:

  1. GOD PÅSKE til deg også, kjære venninne :)
    Krysser fingrene for godt vær over hele østlandet ;)
    Idag skal jeg begynne på noe i blått - hvilken forandring og glede!! Gått mye i rosa de siste åra ...hehe....

    Klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for hyggelig kommentar. Ja det ser jo lovende ut med påskeværet.. kun en dag med dårlig.
      Ja du er vel skikkelig giret på blått nå tenker jeg. Kos deg med blått på pinnene og rødt i glasset,,,, hehe.
      Koselig påske til dere. Klem fra Jorunn

      Slett