Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



onsdag 2. april 2014

"Hærta ta hårt"

Det tok litt tid, men endelig ble denne vesten ferdig. Mønsteret er fra et Familien høsten 2013. Vesten er strikket i Daletta og jeg synes den er veldig fin i fargesammensetningen og border.







Jeg har brukt litt tid i det siste til å lage et par mønstre og strikke noe som skal skal være med i en konkurranse nå på vårparten. Hva det er kan jeg foreløpig verken si eller vise bilde av........ men dere skal få se etterhvert. Innleveringsfristen var 1. april, så nå venter jeg i spenning om mine bidrag blir funnet gode nok.




En av mine fotballgale kollegaer på jobb fyller 40 år i nær framtid, og da måtte det jo bare bli et kort med logoen til favorittlaget på. Bildet kunne vært bedre, men det er tatt med kamera på mobilen og da ble det som det ble.






Jeg sitter her og lytter til den nye CDn til Henning Kvitnes som ble gitt ut på mandag. Nok et sterkt album fra haldenseren. Med sine 34 år som artist, 19 utgitte album, er han still going strong.


                      Ønsker dere alle en fortsatt fin uke, dagene flyr og snart er det påskeferie.
                                                           


6 kommentarer:

  1. Flott vest i nydelige farger :-) Lykke til med konkurransen og kos
    deg med Kvitnes'n :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk for at du tittet innom bloggen min.

      Slett
  2. Ja, denne vesten ble flott!
    Gleder meg til å se hvordan det går for deg i denne konkurransen :)
    Ønsker deg fine dager fremover - og snart er det påskeferie ja !!

    Klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for at du tittet innom bloggen min. Ja vesten ble veldig bram, håper han som skal bruke den er fornøyd også. Blir spennende og se om jeg når frem i konkurransen. Ha noen flott før-påskedager dere også. Klem

      Slett
  3. Flott vest, lykke til med konkurransen! God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for hyggelig kommentar. God helg til deg også

      Slett