Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



onsdag 7. mai 2014

Til Paris uten strikketøy

Joda det går faktisk an, selv for meg og reise på tur uten strikketøy.... i alle fall en gang i blant.

Vi dro på langweekend til Paris 1. mai, sammen med et vennepar.  Opplevelsene ble mange. Vi tok blant annet sightseeingbuss "hop on hop off" for å få en viss oversikt over hvor severdighetene lå i forhold til hverandre.
Hotellet vi hadde valgt lå i en liten sidegate rett inntil Champs Ellysees,  ikke langt fra Triumphbuen

.




Fortauskafeene var det mange av i Paris og vi måtte naturligvis teste ut dette med en glass rødvin / hvitvin.

Vi var på toppen av Eiffeltårnet og skuet utover byen





Et lite glimt av Sacre Ceur i det fjerne fikk vi også, men vi fikk aldri tid til å ta en tur opp dit



Vi fikk se Eiffeltårnet by night, det var et flott skue


 Les Invalides (Invalidedomen) var et mektig syn


Vi var også ved Notre Dame



og i  Louvre måtte vi inn og hilse på Mona Lisa



og tilslutt fant vi henne inne i et av de mange rommene på Louvre




2 kommentarer:

  1. Wow... går det an å reise uten strikketøy altså? Tror ikke det jeg ... Vet ikke om jeg kommer til å prøve det noen gang heller ;)
    Flotte bilder du har tatt på turen i alle fall og spesiellt bildet av Eiffeltårnet by night!!

    Klem til deg!

    SvarSlett
  2. hehe ja det går faktisk an og dra på tur uten strikketøy. Var vel første gang deg skjedde for min del, men jeg overlevde veldig fint uten, selv om jeg også har vært overbevist om at det ikke var mulig. Tusen takk for hyggelig kommentar om bildene, er veldg fornøyd med Eiffeltårnet by night selv også.

    SvarSlett