Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



tirsdag 23. desember 2014

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR


Så er det plutselig jul igjen. Jeg synes ikke det er lenge siden forrige jul. Men det har jo faktisk gått ett år siden sist, selv om det slett ikke føles slik.

Det har vært et hektisk år på jobb, og det var utrolig godt og ta juleferie allerede 17. desember, og det blir ikke noe jobbing før 5. januar.

Strikkepinnene har gått jevnt dette året og rundt 20 kg med garn er brukt opp til små og store plagg og mange kluter og grytelapper.

Det største høydepunktet dette året har nok uten tvil vært at jeg ble plukket ut til å være med i boka Strikkesidas favoritter med egendesignede grytelapper. Jeg kjente at det var litt ekstra stas og "komme mellom to permer" sammen med en gjeng andre damer som også har laget masse flotte ting.

Jeg har også hatt et aktivt år på Strikkekafeen her i Spydeberg, og i løpet av året har vi hatt navnekonkurranse og døpt strikkekafeen til "Ellens ulldotter".  Vi har til og med fått trykt t-skjorter med egen logo.  Vi er blitt en flott gjeng damer som møtes hver tirsdag kveld til strikking og sosialt samvær. Latteren sitter løst og strikkepinnene jobber jevnt og trutt gjennom kvelden.

Men nå skal juledagene nytes med familie og venner, og jeg regner med at strikkepinnene vil komme frem innimellom juleselskaper og besøk.

Nyt dagene og kos dere masse, for det skal jeg gjøre


Juleklem fra Jorunn

2 kommentarer:

  1. Ja, årene flyr i vei. Har det noe med alderen vår å gjøre? ... hysj...neida....!! :D

    Tusen takk for hyggelig hilsen inne på bloggen min - jeg gleder meg stort til julen og freden rundt fridagene <3
    Har bare igjen å jobbe noen timer i morgen så er det fri til 2.jan :) Nå er det planlegging av julehåndarbeid som opptar meg mest -.... hihihi....

    Virker som om dere er godt i rute før julen ringes inn også, og kan slappe av og nyte at julefreden senker seg.
    Ønsker deg og Kjell Ole alt godt for julehøytiden og ønsker dere et godt og flott nyttår :)
    Håper vi sees om ikke så lenge!

    Nyt dagene og livet <3
    Varm klem fra Ann Elisabeth!

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en riktig God Jul!

    SvarSlett