Strikkepus

Dette handler mest om håndarbeid, jeg er veldig glad i og strikke, hekle og lage kort.

Jeg tar imot bestillinger hvis det er noe du vil jeg skal lage for deg.

Utfører pent arbeid til hyggelige priser. Se gjerne på bildene her på sida mi, for å få litt innsikt i hva jeg lager.

Alt er håndstrikket.

Legg gjerne igjen noen kommentarer på bildene mine, om hva dere synes om det jeg har laget.

Ta gjerne kontakt på ; jorunnhoyden@hotmail.no



fredag 16. januar 2015

Godt nytt år - Lenge siden sist jeg kikket innom

Nyttår er forlengst passert og vi har unnagjort første halvdel av januar.

Deilig og se at det blir lysere for hver dag som går. Men i natt var det faktiks kraftig tordenvær her og det er det ikke ofte vi opplever her på Østlandet i januar måned.

Jeg har startet året med å blåse støv av heklenåla.  Heklet denne søte pusekattduken  som må sies å være en helt supert duk for oss kattegale



Deretter satte jeg i gang med denne hjertebordduken i kunststrikk¨¨


Nå har jeg satt i gang med jakkestrikk igjen og denne gangen er det Nancykofta som skal strikkes. I og meg jeg ikke er noen fan av alpacca garnet, så har jeg byttet til Daletta- Dere skal få se bilder av den på neste blogg.

Ha en fin helg alle sammen

Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar